6 padomi lielisku videoklipu uzņemšanai, lai pārdotu tehniku tiešsaistē ātrāk!
Padomi no smagās un speciālās tehnikas pārdevējiem.
Mūsdienās lietotu traktoru, ekskavatoru, kravas automašīnu vai citas tehnikas sludinājuma publicēšana tiešsaistē ir ātrs process. Lai aizpildītu detalizētu informāciju par smago tehniku, nepieciešamas tikai dažas minūtes. Pircēji to gandrīz uzreiz var redzēt tiešsaistes tirdzniecības vietās- portālos.
But Tomēr mēs ieteiktu pārāk nesteigties, lai nepiemirstu, kādas būtiskas lietas, kas palielinātu jūsu iespējas pārdot savu tehniku vēl ātrāk. Jūs savā reklāmā esat ievietojis jaukas fotogrāfijas, pareizu cenu un visu svarīgo informāciju. Ko vēl vajadzētu darīt?
Atverot publicēto sludinājumu, pircējam uzreiz izveidosies pirmais priekšstats par pašu tehniku un par Jums kā par pārdevēju. Pirmais iespaids var palielināt vai- tieši pretēji- samazināt interesi par piedāvājumu. Tāpēc video demonstrācijas iekļaušana sludinājumā noteikti ir ĻOTI SVARĪGA, lai ieinteresētu pircējus.
Balstoties uz statistiku, mūsdienās video ir visvairāk patērētais multivides saturs.
Pēc Forbes datiem, video ir visvairāk patērētais un pārliecinošais medijs tiešsaistē. Forbes rakstā minētā pētījuma 79% dalībnieku ir atbildējuši, ka viņiem visatbilstošākās šķiet video reklāmas. Pārliecinošs vairākums paziņoja, ka dod priekšroku uzzināt par produktu vai pakalpojumu, skatoties videoklipus (74%), nevis skatoties fotogrāfijas (13%) vai lasot rakstu (13%).
Turklāt COVID- 19 ierobežojumu laikā, kad būtiski ir samazinājies to pircēju skaits, dodas klātienē apskatīt tehniku, video var būt izšķiroša nozīmē, lai pārdotu tehniku. Tāpēc mēs ieteiktu video kvalitātei pievērst īpašu uzmanību.
Piedāvājam 6 padomus, kā panākt, lai tehnikas video būtu saistošs pircējiem:
- Pārliecinieties par atbilstošiem apstākļiem: saulaina diena, labs apgaismojums, nomazgāta tehnika;
- Ieslēgta skaņa! Atrodiet klusāku vietu, lai varētu piedarbināt tehniku. Dzinēja darbība var pastāstīt daudz par iekārtas tehnisko stāvokli. Noteikti varat arī pastāstīt video laikā par niansēm, kas saistītas ar tehniku;
- Filmējiet “ainavas” režīmā, jeb horizontāli: jo īpaši tas ir ieteicams, ja tehnika ir liela izmēra, lai nofilmētu pēc iespējas vairāk detaļu:
- Nekustiniet telefonu vai kameru pārāk ātri: ierakstot video kustieties lēnam, lai ļautu vērotājiem iegūt detalizētu tehnikas pārskatu (centieties nekustināt tālruni vai kameru );
- Ievērojiet ieteicamo video garumu: ieteicamais garums ir no ap 2 minūtēm. Ja video būs pārāk īss (mazāks par 1 minūti) vai pārāk garš ( virs 3 minūtēm), tas nedos vēlamo rezultātu;
- Visaptveroša prezentācija: aptveriet visus mašīnas ārējos leņķus, kā arī salona iekšpusi. Iekļaujiet svarīgas detaļas, piemēram, motoru, stiprinājumus, riteņus utt. Iedarbiniet motoru un veiciet dažus manevrus, lai mašīnu varētu nofilmēt darbībā.
Sagatavojiet savu tālruni un esiet gatavi lieliska video uzņemšanai!